بهترین فروشگاه فایل های کمیاب

درمان بواسیر خونی 100درصد تضمینی


درمان بواسیر خونی 100درصد تضمینی

 

بواسیر که با نام علمی هموروئید هم شناخته می شود از شایع ترین بیماری های مقعدی است که افراد در هر سنی می توانند به آن دچار شوند . این بیماری در اثر تورم و التهاب رگ های ناحیه ی مقعد به وجود می آید .

در ناحیه ی مقعد مویرگ ها و رگ های خونی فراوانی قرار گرفته اند که بسیار پرخون و انعطاف پذیرند . گاهی این مویرگ ها و رگ ها در اثر عوامل متعددی از جمله یبوست در معرض فشار و کشیدگی بیش از اندازه قرار می گیرند . در نتیجه رگ ها دچار کشیدگی ، تورم ، التهاب ، از هم گسیختگی و پارگی می شوند و بیماری بواسیر به وجود می آید.

یکی از عواملی که در ایجاد بیماری بواسیر به عنوان یک عامل مهم شناخته شده است یبوست است . در هنگام یبوست اجابت مزاج به سختی صورت می گیرد . از این رو خروج مدفوع سخت و سفت می تواند فشار زیادی را به رگ های دیواره ی مقعد وارد کند و آنها را در معرض کشش شدید قرار می دهد . به همین دلیل رگ ها دچار آسیب و التهاب می شوند .

بواسیر درجات مختلفی دارد و بسته به میزان آسیبی که به رگ ها وارد شده است و میزان و شدت علائم می تواند درجات آن را تعیین کرد . گاهی بواسیر در حد بسیار خفیف است و بیمار هیچگونه علائم و نشانه های خاصی مبنی بر درد ، سوزش و خونریزی احساس نمی کند . اما گاهی میزان و شدت آسیبی که به رگها وارد شده است بسیار بالاست و علائم و نشانه های زیادی برای بیمار به وجود می آید که خونریزی از بارز ترین آنهاست .

 

بدون نیاز به عمل جراحی و بدون الینکه سراغ دوا و دکتر برید,خیلی راحت بواسیر خودتونو درمان کنید

 

 

درمان 100 درصد بواسیر خونی

 

قابل توجه اون دسته از عزیزانی که در خرید فایل شک دارند

 

خیلی خودمانی میخام بگم ,اگه الان بخواید برین دکتر ,دکتر فقط براتون درمان موقت مینویسه 

و بعد از گذشت چند روز دوباره بواسیر شروع ب خونریزی میکنه و مجبور میشین باز به دکتر برین و اخر سرهم دکتر براتون عمل مینویسه و در کل بدون در نظر گرفتن عوارض جانبی ک بعداز عمل متوجهتون میشه ,باید حداقل از 2 میلیون پولتون هم بگذرین

ولی من با تجربه شخصی که دارم و صد در صد از این روش هم جواب گرفتم خرید این فایل رو با قیمت ناچیز بهتون پیشنهاد میکنم

با خرید این فایل از شر بواسیر خونی خلاص شوید

 

 

 


مبلغ واقعی 63,667 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 57,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

با خیال راحت از ما خرید کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما